20 Eylül 2010 Pazartesi

Dampyr'i Basmak İsteyen Var!

Oğlak Yayınlarının iki senedir imzaladığı sözleşmeye aykırı davranarak basmadığı Dampyr'i basmak isteyen yayınevleri ortaya çıktı. Kavim Yayınları editörü Nihat Polat'la yaptığımız yazışmayı aşağıya; izniyle, aktarıyorum:
"Merhabalar... belki biliyorsunuzdur ben bir süredir Kavim Yayıncılık adına editörlük ve genel yayın yönetmenliği de yapıyorum. Dampyr'in basılması için ne gereklidir? nasıl yardımcı olabilirim. Konuyu yayın kuruluna götürmek isterim. bana daha detaylı bilgi verebilirseniz sevinirim... Dampyr'i basmak isterim.
mail adreslerim
nihat@kavimkitap.com kavim@kavimkitap.com nhtpolat@gmail.com"
"Bildiğimiz kadarıyla Dampyr'in telifi halen Oğlak yayınlarının elinde. Bu arada hemen sormak isterim: Bana gönderdiğiniz mailin "isim ve kurum ve iletişim bilgilerini" silerek (ya da bırakarak) bloga aktarabilir miyim?"

"Her türlü kullanabilirsiniz... biz yayın evi olarak geniş bir yelpazede yayın yapmak istiyoruz. çok yakında yeni bir çizgi roman projemiz yayına girecek... Oğlak yetkilileri ile biz de görüşmeye çalışalım."

Sevgili Oğlak Yayınları,
Dampyr'i bascekseniz basıverin gari, basmeycekseniz basıvecekler va!
Ümit Kireççi

İmza Kampanyamıza Katılın:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder